2013. május 6., hétfő

sünök a kertben

Élet a kertben


... avagy  mi-mi-mi-mi-mi mozog a zöld leveles bokorban?

Az úgy volt, hogy kimentem meggyomlálni az epret, egyszercsak hallok egy ütemes szuszogó-fujtató hangot, mintha egy macska tüsszögne. A hang irányába fordulok és mit látok?

 SÜNIK!!!

De mit csinálnak itt?

Az egyik összegömbölyödve fujtat, a másik hevesen böködi az orrával. Azt nem tudtam megállapítani, hogy területharcnak vagy udvarlásnak vagyok-e szemtanúja? :)

Akármit is csináltak, nyilvánvalóan nem zavarta őket a jelenlétem, mert a fotózás alatt sem hagyták abba amibe belekezdtek, pedig egy lépésre voltam csak tőlük.

 egy orrocska :)

 és a gazdája :)


Elértem az olvadáspontomat.
Egyben megnyugtattam magam, hogy a kertvégi dzsindzsa nem azért létezik mert lusta vagyok kapálni, hanem mert így van hol lakniuk ezeknek a kis állatoknak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése