2013. július 29., hétfő

Elememben vagyok

Az ihletben az a jó, hogy bármikor és bárhonnan jöhet! :)

Tegnap este a hétvége méltó lezárásaként elhatároztam hogy megajándékozom magam egy hűsítő manikűrrel. Játékos hangulatomban arra ragadtattam magam, hogy az első kezem ügyében levő tárgy lesz majd a "minta".

Nos, a tárgy ami először a kezembe akadt, meglehetősen hétköznapi: egy 4-es csomag ceruzaelem :) Nem vagyok VARTA ügynök egyébként :)))

Közelebbről megszemlélve egész pofás a csomagolása. Az ezüst és a kék együtt nagyon szép és volt is itthon hozzá "anyag":

a kiválasztottak
Ezután már csak az alkotás maradt hátra. Mivel pontozót még nem szereztem be egy kiszuperált golyóstollal hoztam össze a pöttyöket :D
(Az ecsetről egy csepp körömlakkot egy papírlapra cseppentettem és abba mártogattam a golyóstollat. Nem annyira profi, de a célnak megfelel.)

Ilyen lett:
ihletforrás

végeredmény
Ebben a forróságban jólesik rápillantani ezeket a hideg színekre. 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes, leleményes megoldás és a végeredmény is jó lett! Tetszik nekem is, és tényleg hűsítő hatása van.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Igen, jópofa lett :)
      Régebben sokféle kreatív hobbit műveltem (hímzés, keresztszemes hímzés, gobelin,kötés, szalvétatechnika stb, stb) de egyre kevesebb időm van alkotni és már zavart a tárgyak felhalmozódása.
      Nemrég találtam rá a körömdíszítésre, ez gyors sikerélményt ad és a kezem is mindig kéznél van. :D

      Törlés