2013. augusztus 16., péntek

Für Anikó

Tudom, hogy Für Anikót mint színésznőt ismerjük elsősorban, nekem azonban énekesnőként is nagy kedvencem. Imádom a hangszínét, akár szinkron hangként (Süni és barátai forever!!!) akár ének hangként. Nagyon tetszenek a dalok, amiket ő énekel és nemcsak Anikó finom hangja miatt, hanem Bereményi Géza sajátos dalszövegei miatt is. Ezek a dalok költemények és mini színdarabok is egyben. 

Lássuk a kedvenceket: 

A mai napig ez a dal szól a férjem mobilján ha én hívom. Amikor először meghallotta azt mondta, ezt a dalt nekem írták... Hízelgő, igaz? Őszintén szólva én egy kis önirónia okán mutattam meg neki de azt mondta ez vagyok én... most mit lehet tenni? Ilyenek a férfiak... hízelgősek! :D 

(Főleg vacsora előtt...)

Für Anikó - Nőstény álom

Aztán itt van egy kicsit komolyabb hangvételű dal, ami szummázza azt amit életem 37 évében tanultam:

"Szabó Edit, igazad volt!
Az életbe belevágni kell!"

Egyébként én is az első padban ültem, de így sem tudták lekötni a figyelmem a tanerők :))) Leveleztem, regényt és verset írtam, könyvet olvastam, rajzoltam... mindenhol járt az eszem csak azon nem, amin kellett volna. Nem gondolták, hogy valaha viszem majd valamire... aztán valahogy mégiscsak felnőttem és most itt vagyok. Vagyok, aki vagyok. Vagyok, amilyen vagyok.

"Maradj csak rossz, te juszt is lány, 
az első padban is szem előtt! 
Ne kérj soha az életből kimenőt!"

Für Anikó - Szabó Edit

Bárcsak gyakrabban jelennének meg ilyen nagyszerű albumok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése